עיצוב דינרים וערבי הוקרה

עשרות ערבי הוקרה ודינרים שנוהלו בהצלחה בשנים האחרונות, מאפשרים לכם להיות רגועים ושלווים לכל אורך האירוע, ולהבטיח לעצמכם אירוע ברמה אדרת.

צוות אדרת משקיע מחשבה עמוקה בעיצוב תפאורה מהודרת עבור ערב ההוקרה שילהיב וירגש את האורחים כבר בפתח האולם.

מגוון פתרונות עיצוב אווירה לבחירתכם

עוד הרבה לפני תחילת האירוע, צוות אדרת יפגש איתכם כדי להתייעץ ולחשוב יחד על התפאורות והאביזרים היחודיים שילהיבו את האורחים כבר בפתח האולם. מדוע כה חשוב להשקיע בעיצוב? אם נהיה מעוניינים שהאורחים המכובדים שהזמנו לסעודה החגיגית יפתחו את ליבם, ויתרמו למטרה החשובה שלשמה הזמנו אותם, יהיה עלינו לתת להם תחושה של נכבדות. כך, מתוך תחושת הכבוד והפאר, יקל עליהם להירתם למטרה החשובה.

דוגמא לעיצוב ייחודי שהרשים כל אורח ניתן היה לראות למשל בדינר של חסידות מכנובקא – בעלזא. לפני תחילת האירוע הצבנו מסכים וגופי תאורה ייחודיים שהרשימו את האורחים כבר בכניסה לאולם. התקרה והקירות עוטרו בבדים מרשימים שהעניקו עיצוב אחיד חלל ברחבי האולם. כמו כן, מגוון פתרונות עיצוב אווירה שפוזרו בשטח ועל השולחנות שדרגו את האירוע באופן יוצא מן הכלל: לפידים ונרות, מרכזי שולחן מרשימים, וואזות ואגרטלים, סידורי פרחים, כסאות שעוטפו באופן דקורטיבי ועוד. זו רק דוגמא אחת לערב הוקרה מרשים שעוצב על ידי צוות אדרת מתוך מחשבה על כל פרט.

לפני ערב ההוקרה שלכם, תתקיים פגישת ייעוץ עם צוות אדרת, שידאג להפוך את הרעיונות העיצוביים למציאות חיה בשטח.